Sabtu, 15 Ogos 2009

Hari Anugerah


Kat sekolah aku ada hari anugerah arini...bosan betul...

last-last g merendek kat Taiping Sentral...sempat la jugak bli kain untuk baju raya,

selipar...n mejaku yang baru...cerita pasal meja...awal minggu ni mejaku patah kaki...masa tengah kelam kabut bangun tido...aku dok cari pengikat rambut...tapi dok jenguk bawah meja tulis...tangan dok tekan meja...prakkkk!! patah 3 dari 4 kaki mejaku...terkesima la aku kat ctu...

"sesuatu yang tak disangka seringkali mendatagi kita....itulah suratan dalam kehidupan..."


Satu masalah aku ni...kalau da namanya aku yang punya! buruk k....tak cantik k...aku tak kisah! aku akan menghargai apa yang aku ada...walaupun belambak lagi yang cantik....maka...kecewalah aku....kehilangan mejaku...


Pagi tadi sempat aku n member-member keluar minum pagi kat kedai....daripada dok melepak kat sekolah takder keje nak buat baik isi perut dulu...tak gitu.kitorangpun gi la dua buah kete 9 orang kesemuanya....pagi ni aku makan nasi lemak...teh o ais...sedap jugak makcik tu masak...tapi mak aku masak lagi best! bila da makan-makan...sempat pulak bergambar ngan member-member kat kedai...hua-hua...member-member pun bayarla...time aku bayar akak casher tu cakap cantik-cantiknyer...kat member dia...huhu...terharu aku dengar...gadis melayu ma...mestila cantik...




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...