Rabu, 29 Jun 2011

Pantai yang indah...

Desiran bayu menghembus ke wajahku..
itu yang aku inginkan..
akhirnya tercapai jugak hasratku...
sesuatu yang special tentang pantai ialah dapat menenangkan hati yang duka,
menghilangkan penat selepas musim bekerja..
dan bagi aku pantai bagaikan kekasih hatiku 
yang sentiasa menjemput aku untuk selalu hadir...

 hatiku teringin sangat bermain pasir di tepian pantai..
mandi sepuas yang mungkin...
tapi...setahu aku area matu daro ni...
sungai  adalah...

aku masih dalam mood orang sakit..kah3..
terkena cirit -birit plak..mula kna isnin , selasa..
rabu ok(dapat g sekolah dengan baik!)
tup-tup pagi tadi perut buat onar lagi...
cancel segala perancangan aku kat kompleks sukan arini..
untuk pengetahuan, sekolah aku sekarang ni tengah 
menyambut kejohanan olahraga tahunan sekolah.
maka rugilah bagi orang-orang yang sakit macam aku ni...!
  pepun aku cuba bertahan untuk bernafas dengan lancar
sambil tangan menahan perut!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...