Ahad, 11 September 2011

Hanya allah yang tahu..


Dalam mengukir senyuman yang indah..
tiada siapa yang tahu dugaan yang melanda hati...
sesungguhnya telah aku mencuba yang terbaik dalam hidup ini...
lakukan hanya yang terbaik dari pilihan yang paling baik..
lukakan hati untuk menjaga hati  mereka
sembunyikan duga yang bersarang di hati...
bukan aku menyalahkan takdir...
takkan ku lupa satu ayat ini..
" tidak allah bebankan hambanya melainkan yang termampu dipikul"
aku bersyukur pada allah...aku masih berdiri teguh menempuh 
pelbagai dugaan yang menguji kesabaran keimananku...
kengkadang menitis juga air mata ini menahan sebak di dada...
aku hanyalah insan biasa...
dibekalkan dengan seketul hati  dan perasaan...
terlalu kejam mereka membuat andaian dan kesimpulan 
tentang hidupku...
hanya Allah yang tahu kenapa dan 
mengapa setiap keputusanku  ambil..
" Don't judge the book by it cover"
semoga perjalanan hidup sentiasa mendapat keredhaan Allah swt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...