Selasa, 6 Oktober 2009

Luahan Hatiku..

Di saat kelemasan...

dada sarat menanggung kesakitan...

jiwa merana....hanya DIA lebih mengetahui...

terkapai-kapai sendirian...

tiada tangisan lagi...

hanya jiwa merintih...

mencari titik penghujung sebuah duka...



Tiba-tiba...

Tanganku digapai seseorang...

pegangannya kuat...kemas...

harapan yang aku persembahkan bukanlah anganan semata..

di sudut hati ini...aku bersyukur....



Tanganku ditarik lagi...

aku dirangkul dalam dakapannya...

pelukannya erat benar..

seolah takkan dilepaskan aku walau seketika...

rupa-rupanya disebalik duka ini...

tersembunyi seribu bahagia buatku...

lantas...ku tersentak, siapakah dia??!

putera raja yang membawa aku kearah bahagia...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...