Jumaat, 1 Januari 2010

1 januari 2010

syukur pada ALLAH S.W.T...
dapat lagi aku merasa udara di bumi ALLAH.
pejam...celik...pejam...celik da 25 tahun aku menghirup udara di bumi ALLAH...
mmm...lebih kurang 2 minggu lagi aku bercuti...
lepas ni da mula bertugas...sebagai seorang guru...
guru...
tak tau nk cite camner...
tapi realitinya...ini merupakan sumber rezeki yang ALLAH beri untukku..
tak pernah terniat dan terfikir untuk menjadi seorang guru...
but...mak selalu berharap agar aku jadi guru...
mungkin betul orang cakap...

mulut mak tu masin...
mmm....betul2...
tahun baru...semangat pun kna baru gak...
mm...aku akan berusaha bersungguh-sungguh untuk membimbing anak bangsa..
sebenarnya berat tanggungjawab ni..bukan sekadar mengajar  tapi juga....mendidik dari segala aspek...
insyaalah..aku akan cuba...
cayok!cayok!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...