Rabu, 19 Januari 2011

Selamat pengantin baru sepupuku...

Alhamdulilah...
walaupun majlis hanya ringkas ajer...
tetapi tetap meriah..
nama lagi majlis kesyukuran...
boleh tahan gak ramai tetamu...
majlis kali ni berlangsung kat kuantan, 
umah makcikku...
dalam kesibukan, sempat jugak aku sekeluarga
menghadiri kenduri kawen sepupuku...
kami bertolak pukul 8 pagi...
dalam pukul sebelas lebih dah sampai sana...
aku tak banyak membantu...
jadi fotografer tak bertauliah jap..
hua3...
mak ngan kakak sibuk membantu kat dapur...
aku pulak cuma tolong tengok...
ni gambar sepupuku yang makin lama makin cun...

 
Liza...
Selamat Pengantin Baru...
26 dec 2010

Ni hantaran dari pihak perempuan...
tak dapat ambik penuh..
letih aku mengira...

liza and nor asma
sepupu-sepupuku....
gambar ni di ambil masa kitorang tengah takdek kejer...
biasela...
pengantin lelaki tak sampai lagi..

posing sket...
ambik aura...he3...
jangan mare...

liza dan suami...

tahniahla yer...
moga kekal ke akhir hayat...
ni ajerlah gambar yang aku kongsi...
line pun tak ok ni...
dah....: )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...