Rabu, 13 Januari 2010

Bacaan yasin dan sembahyang hajat

Sabtu yang lepas aku dan keluarga menghadiri majlis bacaan yassin dan sembahyang hajat kat kawasan rumah aku...yang bestnye Dato' Siti Nor Bahyah datang memberikan ceramah motivasi kekeluargaan yang bertajuk "Hijrah Membentuk Keluarga Cemerlang"....Dia datang ngan husband dia..Ustaz Wan Akashah..
memang bestla dia bagi ceramah...pastu dia ni nampak lebih cantik dari dalam tv...he3..
banyak saranan yang diberikan...banyak jugak doa-doa dan amalan harian yang dia bagi...
ni sempat posing sebelum g masjid...alang-alang adik da ada kat tangga, pe lagi...jadila kameramen jap...



ni masa Dato' bagi ceramahkan...
aku pun pe lagi...buat prtir sket!



lepas tu husband dia lak bagi ceramah..
ala manjanya Dato' ngan husband yer...umh..umh...
da abis ceramah isteri menteri besar Terengganu
"To' Puan Hajjah Norliza Bin Mahmud" lak bagi ceramah..
...sembahyang zohor...then sembahyang hajat...
baru buat bacaan yassin yang diketuai oleh ustaz Wan...
walaupun berhimpit-himpit...semua sanggup...
aku ni duk sembahyang kat tangga...aduhai....
nasib ada gak tempat...


ni time makan...aduhai ramainya orang...
aku duk melilau cari mak...manala mak aku...



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...