Isnin, 11 Januari 2010

pagi ni sarapan ngan kuih...




kuih ni memang agak special sket...coz cam telur goreng jer....
rasanya sedap ...look simple...rasanyer pun simple jer...
tapi aku suka bahagian tepi kuih ni yang rangup...umh...



selain tu...ada jugak pulut bakar@pulut lepa yang jadi santapanku di pagi ini...
kalau pernah datang kelantan dan terengganu...
mungkin korang pernah rasa...
kalau yang kompom orang pantai timur mestila da pernah makan...
tapi mak aku punyala susah nak bli makanan kat kedai...
suka buat sendiri jer...
kalau nak bli tyang kat kedai...umh!
jarang....jarang....boleh dibilang ngan jari....


2 ulasan:

ladyinabluejeans berkata...

zan...mu ni kuih saja..
aku pun mau!!!
ko tolong kirim kt aku banyak2
pos kt hantu je
ponti ke..kunti ke

pastu ko letak aa resepi agar2 roti ko tu
aku x sempat nk bljr hr tu
hehehe

izan berkata...

he3..pandai jer...
agar2 roti tu...blh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...