Rabu, 22 Disember 2010

Kek Gunung Merapi

Setelah berzaman aku cuba buat kek coklat moist..
baru arini dapat share dalam blog...
kek aku ni lain macam jadinyer...
kata kakak aku "kek gunung merapi"
teksturnyer mmg dasyat...
tapi makan best...
kalu sedikit lembap....
mmg mantap!
takpe2...nanti aku cuba lagi...
korang jangan terkejut beruk tgk kek aku buat ni...

saiz kek aku dalam piring cawan...
aku malas nak curah coklat...
hentamla belalang habiskan tanpa coklat...


ni kek aku dalam loyang...
baru 2 jam dah separuh habis...
tak sempat nak mencurah coklat...
kepada yang pakar dalam membuat kek coklat moist...
share ilmu yer...he3...
sebenarnyer resepi ni aku petik dari cini...
resepi ni da mantap...
cuma aku buat jer jadi lain macam...
hua3...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...