Rabu, 15 Disember 2010

kuih aper ni...





sebelum korang gelak...
biar aku gelak puas-puas dulu....
haha....
begini ceritanya...
sebenarnyer aku nak buat samosa cam chef kak mah 
(chef paling pro bab masak-memasak kat sekolah aku)
memandangkan kuih samosa ni jadi kegemaran kami...
aku pun nakla menuntut ilmu...
masa tengah buat....
punyala aku dop pusing-pusing nak buat segitiga
tak menjadi...
dalam erti kata lain...tak cantik langsung!
datangla ilham dalam kepala otak aku yang seketul ni...
so...terjadilah samosa berpetak!
saper yang nak berkongsi ilmu tu bolehla yer...

 
kecian aku tengok samosa ni...
kurus semacam jer...


tapi takper....
walaupun rupa tak sama tapi rasa tetap sama...
tak berenti-renti adikku makan...
yum-yum...!
rangup!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...