Selasa, 12 April 2011

Benggang

Akhir-akhir ni mood aku boleh tahan..
ala-ala mafia jer rasa..tak kena sikit rasa nak ngamuk..
aku bukan aper...geram, marah, 
benci semua bercampur aduk dalam hati aku ni..
jalan ceritanyer mudah ajer..
semua orang ada masalah tak terkecuali aku..
cuma aku hangin apabila orang buat tak adil kat aku jer..
takder makna nak marah benda yang simple kan...?
mungkin sebab aku nampak berseorangan..
seronokla orang buat macam-macam kan?
buatlah..jangan tak buat...puaskan hati jahat korang.
tapi ingat...
pertolongan Allah takkan pernah putus 
pada insannyer yang teraniaya..

kalau ikut hati yang marah...
aku rasa aku boleh jadi orang paling kejam kat dunia ni...
setakat kejahatan yang dia buat kat aku kecik sangat bagi aku..
tapi kenapa aku tak balas perbuatan diorang..?
still cool , mantain...buat cam takder aper yang berlaku?
padahal aku berperang dengan kesakitan..!
becoz.... aku masih ingat aku  orang Islam,...
kesabaran tu amatlah penting..
terutama dalam menghadapi manusia tukang sihir dan
manusia berhati busuk...

Peringatan:
kepada tukang sihir...
(aku gelak siap-siap)
arini korang menang..sebab pertolongan setan..
kita tengok setahun dua nanti...
jangan sampai darah korang jadi balasan...
tunggula saat kematian yang bakal menjelma...
rasakan azab dari penangan korang sendiri
kita sama tengok, saper yang lebih menderita...
sori to say, tiada maaf bagimu..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...