Ahad, 20 Februari 2011

sakit kepala

Apesal kepala  aku ni pening je...
berpusing-pusing rasa kepala ni...
maybe perubahan cuaca kot..
sehari dua ni sejuk semacam...
terutama hari ni...!
petang-petang gini tak bagus plak tido...
so...layan mata ngan menu yang dah licin...
ni pictures masa makan nasi ayam kat SCR sibu 
hujung minggu lepas...
objektif utama: servey buku latihan untuk budak...
letih gak jadi cikgu ni...
takper-takper..janji dapat rezeki yang halal.

 
bagi aku nasi ayam stail masakan singapore ni
kurang enak kat tekak aku...
mungkin tak jumpa yang betul-betul mantap!

 mana-mana aku g yang utama cari teh c yang 
paling best...
setakat ni kedai makcik kat pasar daro lagi sedap!
mungkin bahannyer cukup...
yang ni plak menu yang minggu lepas..
yang time aku takdek kejo..
bihun goreng biasa...

rindu pulak nak makan keutiaw goreng...
kempunanla aku...tgu balik semenajungla
jawabnyer...cini ada, tapi takder cop halal.
masak boleh takut tak tertelan...so...baik tak payah terus.


time lapar mmg best dapat makan roti..
letak lada hitam n mayonis banyak sket..huhu.
bubur nasi...colornyer nampak kelabu coz
di tambah lada hitam ...suke-suke...
untuk panaskan badan time cuaca sejuk!
masak ala-ala bubur lambuk...
cuma tak masuk santan n ikan bland jer...

 menu pagi tadi....
cekodok  pisang...

 kelmarin terhidu bau dari rumah jiran..
arini buatla...terliur...hee..
dan karipa yang dibeli
3 seringgit...tp....sangatla keras..
hai...apasal buat karipap keras untuk jual.

tengahari...
udang berkicap ajer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...